Web/Online Presence

Website

تعرفه طراحی وبسایت

با انتخاب گزینه های زیر می توانید هزینه  اختصاصی را بر حسب امکانات مورد نیازتان برآورد نمایید:

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false”]

SEO

بهینه سازی موتورهای جستجو

سئوی داخلی (تنظیمات اولیه کمپین) :Initial campaign setup

1- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و …)
2- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و …
3- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
4- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
5- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
6- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
7- بررسی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
8- فعال کردن Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده های سایت
9- فعال کردن کش سایت
10- جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در زمان رندر شدن سایت
11- بررسی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت
12- مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
13- بهینه سازی تصاویر سایت (کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
14- ترکیب فایل های CSS
15- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
16- ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
17- بهینه کردن حجم سایت
18- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت
19- بررسی ریداریکت های اعمال شده در سایت
20- بررسی ویژگی Keep Alive
21- افزایش سرعت سایت
22- بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]

Search Engine Optimization Packages: سئوی خارجی

 

Local SEO Package

    • 5 Keywords Optimized Google Analytics Setup Meta Tags Optimization
    • 20 Search Engines Submission Google Local Listing
    • 30 Social Bookmarks 100 Directories Submissions 10 Articles Submissions 100 Forums Signatures 100 Blog Comments

Business SEO Packages

  • 10 Keyword Optimized Sitemap and Robot.txt Content Optimization
  • 50 Search Engines Submission Local Business Directories
  • 50 Social Bookmarks 200 Directories Submissions 30 Articles Submissions 200 Forums Signatures 200 Blog Comments

E-commerce SEO Package

  • 20 Keyword Optimized Competitors Analysis Maximum Optimization
  • 50 Search Engines Submission Google Places, Price Comparison
  • 100 Social Bookmarks 400 Directories Submissions 50 Articles Submissions 300 Forums Signatures 300 Blog Comments

Club

راه اندازی باشگاه مشتریان

امروزه یکی از ابزارهای مهم وفاداری مشتریان، باشگاه مشتریان است که برندهای معتبر در تلاش‌اند از این طریق ارتباط عاطفی و دوطرفه‌ای را با مشتریان خود ایجاد کنند. یکی از سرویس‌های اصلی شرکت کارماتدبیرپارس، طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان برای برندهای ایرانی است. کارماتدبیرپارس در راستای راه اندازی باشگاه مشتریان، ابتدا بر اساس نیاز کسب‌وکارها اقدام به طراحی سناریو باشگاه مشتریان می کند و سپس بر اساس این سناریو، وب سایت یا اپلیکیشن باشگاه مشتریان را راه اندازی می کند.

مراحل و روند کار

  • آنالیز و نیازسنجی
  • تحلیل و طراحی سناریو امتیاز دهی
  • پیاده سازی ابزار های مورد نیاز باشگاه
  • ورود محتوای ازمایشی و تست سیستم
  • برنامه ریزی برای افتتاحیه و پروموشن ها
  • آموزش و تحویل نهایی

سناریو هر باشگاه مشتریانی نیازمند داشتن سناریوی خاص است تا از طریق آن بتوان نوع کاربری باشگاه مشتریان را مشخص کرد. طراحی سناریو باشگاه مهم‌ترین گام در راه اندازی باشگاه مشتریان است؛ چون از طریق طراحی مناسب سناریو باشگاه مشتریان، می توان مزیت‌های باشگاه مشتریان را تعریف کرد و از طریق آن رابطه‌ای سودمند و دوطرفه ای را بین مشتریان و برند تعریف کرد. معمولاً در سناریو باشگاه مشتریان باید به مباحثی از قبیل نحوه گروه بندی مشتریان، ارتقای کاربران، چگونگی دریافت امتیازات، چگونگی خرج امتیازات، کمپین های باشگاه مشتریان و… اشاره شود. کارماتدبیرپارس با تجربه چندین ساله در زمینه راه اندازی باشگاه مشتریان، سناریو هر کسب‌وکارهای را متناسب با ویژگی‌هایش طراحی می‌کند تا از این طریق وفاداری بین مشتریان و برند به خوبی افزایش پیدا کند.

باشگاه داری در دهه اخیر برخی از سازمان‌های ایرانی باشگاه مشتریان طراحی و راه اندازی کرده‌اند. برخی از این باشگاه‌ها توانسته است رابطه‌ای اثربخشی را بین مشتریان و برند سازمان ایجاد کند اما تعداد بسیار زیادی از این باشگاه های مشتریان نتوانسته‌اند در طول عمر خود، رابطه اثر بخشی با مشتریان برقرار کنند؛ چون در ابتدای فعالیت باشگاه به خوبی عمل کرده‌ است اما با گذشت زمان در فعالیت‌های عمده باشگاه مشتریان تغییراتی ایجاد نشده و این موضوع عدم کارکرد باشگاه مشتریان را به همراه داشته است. کارماتدبیرپارس با بهره‌گیری از به‌روزترین استراتژی‌های بازاریابی و مخصوصاً تحلیل درست اطلاعات مشتریان، همواره در تلاش است تا بهترین راه‌کارها را به صورت کاملاً تضمینی برای بهبود وضعیت باشگاه‌های مشتریان به کسب‌وکارها پیشنهاد کند.

توسعه‌پذیری دیگر زمان آن گذشته است که باشگاه‌های مشتریان تنها یک نرم افزار باشند. در حال حاضر استفاده از ابزارهای وفاداری به عنوان یک راه‌کار در بهبود وضعیت سازمان به شمار می‌رود و سازمان‌های پیشرو در تلاش‌اند تا باشگاه مشتریانی راه اندازی کنند که انعطاف پذیر باشد. انعطاف‌پذیری باشگاه‌های مشتریان می‌تواند در توسعه‌پذیر آن‌ها بسیار تأثیرگذار باشد و در آینده فعالیت‌های باشگاه مشتریان مثمر ثمر واقع شود. کارماتدبیرپارس در طراحی و راه اندازی باشگاه‌های مشتریان همواره در تلاش است تا این ابزار را به صورتی طراحی کند که در صورت نیاز کسب‌وکارها بتوانند آن را به صورت داینامیک توسعه دهند.

Mobile App

طراحی اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن موبایل یکی از نقاط تماس سازمان‌ها با مخاطبان بیرونی است که در دهه گذشته بسیار موردتوجه برندهای نوین و پیشرو قرارگرفته است. شرکت کارماتدبیرپارس با استفاده از تیم متخصص این حوزه، اپلیکیشن ها را متناسب با کسب‌وکارها و هویت برند آن‌ها طراحی می کند. اپلیکیشن موبایل در نسخه اندروید و ios طراحی می شود.

مراحل و روند کار

  • آنالیز و نیاز سنجی
  • طراحی گرافیکی صفحات اپ
  • پیاده سازی UI اپ
  • پیاده سازی core اپ
  • ایجاد ارتباطات نرم افزاری
  • ورود محتوای آزمایشی و تست اپ
  • آموزش و تحویل

کاربر پسند بودن : هر روزه ده ها اپلیکیشن طراحی و به بازار عرضه می شود اما تعداد انگشت‌شماری از این اپلیکیشن ها کاربر پسند هستند و کاربران می توانند از آن به راحتی استفاده کنند. شرکت کارماتدبیرپارس با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های استاندارد روز دنیا اپلیکیشن ها را به گونه‌ای طراحی می کند که کاربر پسند بوده تا آنها به بهترین شکل بتوانند از اپلیکیشن خود استفاده کنند.

تبادل داده بین وب سایت و اپلیکیشن:  همواره بسیاری از کسب و کارها با این مسئله دست‌وپنجه نرم می‌کنند که وقتی اپلیکیشنی را طراحی می کنند، نمی توانند به درستی بین اپلیکیشن و وب سایت ارتباط داده ای برقرار کنند. شرکت کارماتدبیرپارس با استفاده بستر مناسب ، تبادل داده ای را بین اپلیکیشن و وب سایت به خوبی ایجاد می کند تا کاربران بتوانند به اطلاعات وب سایت از طریق اپلیکیشن نیز دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی اپلیکیشن

راه اندازی اپلیکیشن برای کسب و کارها نیازمند داشتن تیم پشتیبانی قوی و خبره است تا در صورت بروز مشکلات، در کمترین زمان ممکن این مشکلات حل و فصل شود. شرکت کارماتدبیرپارس به صورت 24 ساعته به پشتیبانی نرم افزارهایی که طراحی کرده است، می پردازد و مشکلات احتمالی را در کمترین زمان ممکن حل و فصل می کند.

چه مواردی قیمت طراحی اپلیکیشن را تحت تاثیر قرار می دهد؟

برآورد قیمت طراحی اپلیکیشن بستگی به عوامل مختلف و تعداد ساعات کاری دارد . هزینه طراحی اپلیکیشن بستگی به تعدادی از عوامل مورد نیاز برای موفقیت اپلیکیشن دارد و شامل  طراحی ایده ، نوع و پیچیدگی محصول و پشتیبانی پس از انتشار است.

بسته به موارد مورد نیاز پروژه، یک تیم طراحی می تواند با تعداد پایه و یا گسترش یابد.  تیم طراحی KTP شامل مدیر پروژه، طراح UI / UX، حداقل دو برنامه نویس و یک مهندس تضمین کیفیت است. اگر برنامه نیاز به یک زیرساخت برای توسعه محتوای اپلیکیشن داشته باشد ، پس باید یک توسعه دهنده محتوا نیز به تیم ملحق شود.

عوامل تاثیر گذار بر تعرفه طراحی اپلیکیشن

بدیهی است که پیچیدگی محصول عامل اصلی در  تعرفه طراحی اپلیکیشن می باشد. سه عامل زیر بر هزینه نهایی طراحی اپلیکیشن تاثیر می گذارد:

  • پیچیدگی فنی
  • تعداد دستگاه ها و سیستم عامل
  • طرح های سفارشی و انیمیشن ها

پیچیدگی فنی

میلیون ها ویژگی وجود دارد که پیچیدگی فنی را به پروژه می افزاید. برخی از رایج ترین ویژگی ها عبارتند از:
1. یکپارچگی شخص ثالث: بعضی از قابلیت ها در اپلیکیشن های تلفن همراه نیازمند ادغام با کتابخانه ها، فریم ها و خدمات شخص ثالث است. برای مثال، برای پیاده سازی ویژگی های پرداخت ما می توانیم با خدماتی مانند Stripe یا Braintree آن را ادغام کنیم . اضافه کردن قابلیت های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به یک اپلیکیشن می تواند با فیس بوک، توییتر، + Google و سایر API های  شبکه اجتماعی انجام شود.

  1.  توسعه پنل مدیریت: پنل مدیریت یک ابزار بسیار مفید است که باعث می شود برنامه های کاربردی، مدیریت کاربران و محتوا، مشاهده آمار و … در دسترس قرار بگیرد. با این حال، پیدا کردن یک قالب مدیریتی با کیفیت بالا و انعطاف پذیر می تواند بسیار دشوار باشد. از سوی دیگر، ساخت یک پنل مدیریت سفارشی برای کسب و کار شما ضروری است.
  2. خرید درون برنامه: انواع مختلفی از خرید در اپلیکیشن مانند خرید کالاهای مجازی با قابلیت های اضافی، وجود دارند که ما می توانیم آن را انجام دهیم. طیف گسترده ای از وظایف وجود دارد که باید در هنگام به اجرا در آوردن اپلیکیشن ها و خرید درون برنامه ای انجام شوند و بنابراین اغلب پیچیدگی های فنی را به یک پروژه اضافه می کنند.
  3. استفاده از اجزای سخت افزاری: گوشی های مدرن با قطعات سخت افزاری مختلف مانند ژیروسکوپ، شتاب سنج، سنسورهای ضربان قلب، NFC، بلوتوث، GPS، فشارسنج ها و دیگران بسته بندی می شوند. اما مجموعه این سخت افزار ها ممکن است بسته به نوع دستگاه و سازنده آن متفاوت باشد. پیدا کردن رویکرد مناسب برای هر دستگاه و بررسی اینکه چگونه اجزای سخت افزاری مختلف با نرم افزار ارتباط برقرار کنند هزینه های توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل را افزایش می دهد.

تعداد دستگاه ها و سیستم عامل

هنگامی که یک اپلیکیشن iOS ساخته می شود ، باید پس از هر بار آپدیت ، اپلیکیشن بروز رسانی شود و سازگار با نسخه های جدید عرضه شود.

اما برای اپلیکیشن های آندروید طراحی اپلیکیشن متنوع تر است و سه عامل بر هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید تاثیر می گذارند :

چه تعداد دستگاه و سیستم عاملی را پشتیبانی کند . هر چه تعداد دستگاه های مورد پشتیبانی اپلیکیشن بیشتر باشد، به دلیل زمان صرف شده برای تطبیق اپلیکیشن بر روی اندازه های مختلف صفحه نمایش ، مشخصات سخت افزاری و تست برنامه ، قیمت طراحی اپلیکیشن نیز بیشتر خواهد شد.

دستگاه های خاص برای یک بازار مشخص : با توجه به تقسیم بازار اندروید ممکن استهزینه ی ساخت اپلیکیشن اندروید از قیمت ساخت اپلیکیشن iOS فراتر رود.

تنظیمات مشتری : تنظیمات خاصی که برای مشتریان در نظر گرفته می شود ، در قیمت طراحی اپ تاثیر گذار است.

 طرح های سفارشی و انیمیشن ها

رابط کاربری سفارشی برای پیاده سازی بسیار پیچیده است، بنابراین هزینه بالاتر از قیمت طراحی با اجزای استاندارد خواهد بود. شما می توانید برای پایین تر بردن هزینه ی طراحی طرح ها و انیمیشن های استاندارد را انتخاب کنید.